Politikat Studentore
Pranimet > Politikat Studentore
Politikat Studentore
Studentët e ardhshëm ftohen të kontaktojnë Zyren e Pranimeve për të pyetur rreth programeve të studimit, kritereve të pranimit, tarifave të shkollimit dhe shërbimeve të disponueshme për studentët ose të aplikojnë online duke plotësuar formularin e aplikimit i cili është i disponueshëm në https://cit.edu.al/admissions-3/
Ju do të kontaktoheni për informacione të mëtejshme nga Oficeri i Pranimeve.
Për dorëzimin e aplikimeve nuk aplikohet asnjë pagesë, si për studentët vendas dhe ndërkombëtarë.
Zyra e Pranimeve është destinacioni juaj i parë në Kolegjin Universitar “Instituti Kanadez i Teknologjisë”!
Zyra e Pranimeve ruan një politikë të hapur dhe mirëpret të gjithë studentët e ardhshëm dhe familjet e tyre.
Ne ndihmojmë studentët e interesuar gjatë procesit të pranimit në ” Institutin Kanadez të Teknologjisë” në një mënyrë të drejtë, efikase, në kohë dhe në një mënyrë miqësore për kandidatët.
Afatet e rëndësishme kohore të pranimeve
Periudha e aplikimit në CIT është e hapur gjatë gjithë vitit, por regjistrimi bëhet vetëm në shtator.
Procesi i regjistrimit dhe kalendarit me afatet përcaktohet çdo vit me një urdhër të Rrjetit Akademik Shqiptar dhe Qendrës Shqiptare të Shërbimeve Arsimore.
CIT vendos afatet për pranimet në programe studimore bachelor dhe master në përputhje me udhëzimet e Ministrisë së Arsimit dhe Sportit dhe urdhrin e RRASH dhe QSSA.
Kërkesat e kualifikimit për Programet Bachelor
Për t’u regjistruar në universitetin tonë, të gjithë nxënësit e shkollës së mesme duhet të zgjedhin Kolegjin Universitar “Instituti Kanadez i Teknologjisë” si një nga 10 zgjedhjet e tyre në dispozicion në Portalin e UAlbania.
Për t’u regjistruar në portalin e UAlbania për të studiuar në një nga programet tona, duhet të keni:
- Kryer shkollën e mesme me rezultate të suksesshme dhe të jeni pajisur me Diplomën e Maturës;
- Përfunduar me sukses arsimin e lartë në vende të tjera, të pajisur me diplomën e tyre përkatëse dhe ta kenë diplomën të njohur (ekuivalencën) nga Qendra e Shërbimeve Arsimore (QSHA);
- Notë mesatare shkollore e lartë (GPA) 6.5 dhe më shumë;
Për Klasifikimin
Për të gjithë kandidatët që kanë të njëjtën notë mesatare, për të siguruar një klasifikim më të saktë, Kolegji Universitar “CIT” do të aplikojë formulën e llogaritjes si vijon:
- 70% e mesatares së notave të larta shkollore për të gjitha vitet dhe 30% e mesatares së notave të grupit të lëndëve të vlerësuara si të rëndësishme për çdo program studimi;
- 30% e grupit të lëndëve për programet e Fakultetit të Ekonomisë do të përbëhet nga:
o Matematika
o Fizika
o Ekonomia
- 30% e grupit të lëndëve për programet e Fakultetit të Inxhinierisë do të përbëhet nga:
o Matematika
o Fizika
o Informatika
Kriteret e Gjuhës Angleze
Kandidati duhet të ketë një mesatare të notave në gjuhën angleze 6 ose më shumë sipas provës detyruese të gjuhës angleze ose provës opsionale të gjuhës angleze të Maturës Shtetërore.
Në rastet kur kandidati nuk ka marrë provën e gjuhës angleze detyruese ose opsionale në Maturën Shtetërore, do të konsiderohet e vlefshme provimi institucional ose çdo lloj certifikate ndërkombëtare e njohur nga MAS. Niveli minimal i nevojshëm i njohurisë së gjuhës angleze është B1.
Kërkesat e kualifikimit për Programet Master Shkencor
Instituti Kanadez i Teknologjisë kërkon që të gjithë studentët e rinj të plotësojnë një formular aplikimi për t’u pranuar në një nga programet e Masterave shkencorë të ofruara në CIT.
Ky formular mund të plotësohet online ose në ambientet e Zyres së Pranimeve. Studentët do të klasifikohen për t’u pranuar në një nga programet Master nëse plotësojnë kriteret e mëposhtme:
- Të kenë përfunduar me sukses studimet e tyre në Republikën e Shqipërisë ose jashtë saj dhe të kenë marrë Diplomën e duhur, nga një program i ciklit të parë “Bachelor” ose një program i integruar i ciklit të dytë, i akredituar në momentin e diplomimit të studentit;
- Të kenë një mesatare GPA idealisht jo më poshtë se 7.5.
- Niveli i kërkuar i gjuhës angleze është B1 ose më lart. Nëse kandidati ka përfunduar studimet e tij bachelor në një universitet ku mësimi zhvillohet në gjuhën angleze, atëherë certifikata e gjuhës angleze nuk është një detyrim për të.
Testet ndërkombëtare të njohura nën udhëzimet e MAS janë:
- TOEFL (IBT), TOEFL (IPT)
- Cambridge
- IELTS
- TOEIC
- APTIS
- GESE
Certifikata e Anglishtes është e vlefshme sipas definicionit të institucionit shpërndarës.
Përfundimi i regjistrimit tuaj në Sekretaritë përkatëse
Për të përmbyllur regjistrimin tuaj në portalin e përdoruesit të UAlbania (https://ualbania.al/), duhet të shkoni në zyrën e sekretarisë për të finalizuar regjistrimin tuaj dhe për të marrë statusin e studentit.
Tarifa e regjistrimit është 300 €.
Për të përfunduar regjistrimin, ju nevojiten dokumentet e mëposhtme:
Regjistrimi në programet Bachelor:
- Kopje e noterizuar e diplomës së shkollës së mesme dhe transkripteve me një mesatare të paktën 6.5/10
- Dokument identifikimi (kopja e kartës së identitetit ose pasaportës)
- 2 Fotografi
- Deklaratë e printuar nga IAL
- Formular aplikimi (i printuar në IAL)
Regjistrimi në programet Master:
- Kopje e noterizuar e Diplomës Bachelor dhe Listës së Notave
- Kopje e noterizuar dhe e certifikuar në Drejtorinë Rajonale të Arsimit të diplomës së shkollës së mesme dhe Listës së Notave
- Dokument identifikimi (kopje e kartës së identitetit ose pasaportës)
- 2 Fotografi
- Certifikatë Ndërkombëtare e Provës në Gjuhën Angleze
- Deklaratë e printuar nga IAL
Letra e pranimit
Gjatë procesit të regjistrimit, sekretarët e CIT mbajnë një regjistër të veçantë për dorëzimin e dokumentacionit, datën dhe orën e dorëzimit, si dhe nënshkrimin e aplikantëve të regjistruar. Pas nënshkrimit në regjistër, sekretari i CIT, në prani të aplikantit, kryen regjistrimin online në portalin U-Albania.
Në fund të procedurës, aplikanti dhe sekretari nënshkruajnë dy kopje të formularit të printuar nga sistemi, nga të cilat njëra i jepet aplikantit.
Dokumentacion i falsifikuar për regjistrim
Në rast të dorëzimit të dokumenteve të falsifikuara, studenti do të jetë subjek i masave të parashikuara nga Kodi Penal dhe ligjeve dhe nenligjeve të tjera në fuqi.
Në rast dyshimi për autenticitetin e informacionit të deklaruar, institucioni përgjegjës për ofrimin e shërbimit arsimor dhe/ose CIT, ndërmerr fillimin e procedurës së kontrollit të të dhënave, duke ia dërguar këto të dhëna organeve kompetente.
Nënshkrimi i Kontratës së Studimeve
Pas përfundimit të regjistrimit në zyrën e sekretarisë, ju duhet të nënshkruani kontratën e studimeve që do të specifikojë temat e mëposhtme:
- Kuadrin Ligjor
- Të Drejta dhe Detyrimet e të dyja palëve
- Programin e Studimit
- Tarifat e Shkollimit
- Rimbursimin
- Pagesat
- Metoda e pagesës
- Kohëzgjatja e kontratës
- Përfundimi i kontratës
Statusi Zyrtar i Studentit në CIT
Pas regjistrimit, do t’ju jepet llogaria juaj e email-it, me të cilën mund të keni akses edhe në sistemin CIT UMS.
Java e parë është e programuar si një javë orientuese, gjatë së cilës studentët takohen me profesorët e tyre.
Profesorët do t’ju shpjegojnë programin e kursit, metodologjinë që do të përdorin gjatë vitit akademik dhe numrin total të kredive të nevojshme për të kaluar në vitin akademik të ardhshëm.
Ndërprerja dhe Rifillimi i Studimeve
Studentët mund të kërkojnë ndërprerjen (ngrirjen) e studimeve për periudha të shkurtra. Për të ndërprerë studimet, studenti duhet të plotësojë formularin e dedikuar, i cili mund të gjendet në zyrën e sekretarisë ose në faqen e internetit në link m poshtë: https://cit.edu.al/student
Politika
- Për ndërprerjen e studimeve për periudha të shkurtra, studenti duhet të plotësojë formularin përkatës, i gjetur në Zyrën e Sekretarisë së Fakultetit ose në faqen e internetit, në të cilin do të shpjegohen arsyet dhe të tregojë kohën për të cilën kërkojnë ndërprerjen e studimeve.
- Pas plotësimit të formularit, studenti e dorëzon atë në zyrën e sekretarisë së fakultetit dhe pret miratimin nga strukturat drejtuese të fakultetit (Dekani).
- Brenda 7 ditëve të punës do të marrin një përgjigje zyrtare për kërkesën e dorëzuar nga Dekani i Fakultetit.
- Studentët, të cilëve iu miratohet ndërprerja e studimeve për një periudhë të caktuar, nuk do të kenë asnjë barrë financiare për periudhën e aprovuar.
E rëndësishme
- Në të gjitha rastet, miratimi i ndërprerjes së studimeve nuk duhet të tejkalojë 1 (një) semester, dhe në raste të veçanta nuk duhet të tejkalojë 2 (dy) semestra të njëpasnjëshme.
- Për studentët që ndërpriten nga studimet pa marrë miratimin e fakultetit, marrëveshja kontraktuale do të vazhdojë të aplikohet dhe nuk do të ketë ndërprerje të obligimeve financiare.
Rifillimi i studimeve
Për rifillimin e studimeve për studentët që i kanë ndërprerë ato për arsye të përcaktuara në formularin e kërkesës për ndërprerje, studenti duhet të plotësojë formularin përkatës, i cili është i disponueshëm në zyrën e sekretarisë së fakultetit ose në faqen e internetit në link si më poshtë: https://cit.edu.al/student.
Pas plotësimit të formularit, ata e dorëzojnë në zyrën e sekretarisë së fakultetit. Brenda 7 ditë pune, ata do të marrin një përgjigjje zyrtare për kërkesën e tyre nga Dekani i Fakultetit.
Terheqja nga Universiteti
Në fund të semestrit ose para fillimit të një semestri të ri, studentët mund të kërkojnë tërheqjen nga Universiteti për arsye si studime jashtë vendit, vështirësi financiare, vështirësi në gjuhën angleze, arsye mjekësore, etj.
Studenti duhet të plotësojë formularin e dedikuar dhe të dorëzojë kërkesën në sekretari. Formulari mund të gjendet në zyrën e sekretarisë ose në faqen e internetit, në link si më poshtë: https://cit.edu.al/student. Kërkesa për tërheqje vlerësohet dhe në rast të miratimit, Rektori urdhëron çregjistrimin e studentit nga “Instituti Kanadez i Teknologjisë”.
Instituti Kanadez i Teknologjisë mund të nisë procedurën për tërheqjen nga Universiteti për studentët në raste mashtrimi, plagjiature ose sjellje të tjera kundër rregullores dhe procedurave të CIT.
Studentët ndërkombëtarë që dëshirojnë të ndjekin një program studimi për bachelor ose master në Institutin Kanadez të Teknologjisë duhet të aplikojnë drejtpërdrejt në Zyrën e Pranimeve brenda afateve të caktuara. Studentët ndërkombëtarë duhet gjithashtu të aplikojnë në Qendrën Shqiptare të Shërbimeve Arsimore (QSHA) për njohjen e diplomës së shkollës së mesme ose shkallëve të larta bachelor.
Formularët e aplikimit për Qendrën Shqiptare të Shërbimeve Arsimore (QSSA) mund t’i gjeni në link më poshtë:
Për vlefshmërinë e diplomës:
http://qsha.gov.al/infos/njesim_diplome/formular_anglisht.pdf
Për vlefshmërinë e diplomës së shkollës së mesme: http://qsha.gov.al/infos/njesim_diplome/arsim_mesem_anglisht.pdf
Dokumentet që duhet të dorëzohen në Qendrën Shqiptare të Shërbimeve Arsimore janë:
- Fotokopja e dokumentit të identifikimit të aplikuesit
- Një kopje e përkthyer dhe e unifikuar me origjinalin e të gjitha notave të secilit viti të shkollës së mesme dhe një diplomë që certifikon përfundimin e arsimit të mesëm të lartë jashtë vendit apo në mungesë të certifikatave, një kopje e përkthyer dhe e unifikuar me origjinalin e listës së të gjitha notave të arsimit të mesëm të lartë
- Një kopje e përkthyer dhe e unifikuar me origjinalin e dokumentit që dëshmon se ka kaluar provimet kombëtare ekuivalente me ato të Maturës shtetërore në Republikën e Shqipërisë
Të gjitha dokumentet e dorëzuara për vlefshmëri (përveç dokumentit të identifikimit) duhet të kenë stampën e apostilës së vendit nga vijnë.
Kriteret e Kualifikimit për Studentët Ndërkombëtarë për Kategoritë Bachelor
Studentët ndërkombëtarë do të klasifikohen për të pranuar në një nga programet e studimit Bachelor nëse plotësojnë kriteret e mëposhtme:
- Diplomë e shkollës së mesme ndërkombëtare e njohur nga QSSA (Qendra Shqiptare e Shërbimeve Arsimore).
- Mesatare e notave e shkollës së mesme jo më pak se 6.50.
− Gjuha Angleze – Kandidatët nga vendet ku nuk flitet anglisht kërkohet të japin një provim njohur ndërkombëtar i njohur për njohuritë e tyre në anglisht, në përputhje me udhëzimet e Ministrisë së Arsimit dhe Sportit.
Niveli i gjuhës angleze i kërkuar është B1 ose më i lartë. Provimet e njohura nga MAS janë:
- TOEFL (IBT),
- TOEFL (IPT)
- Cambridge IELTS
- TOEIC
- APTIS
- GESE
Kriteret e Kualifikimit për Studentët Ndërkombëtarë për Nivelin Master
Studentët do të klasifikohen për të pranuar në një nga programet e Masterit nëse plotësojnë kriteret e mëposhtme:
- Kandidatët duhet të kenë përfunduar me sukses studimet e tyre dhe të kenë marrë Diplomën e programit “Bachelor” nga një program i akredituar në momentin e diplomimit.
- Të kenë një mesatare GPA të paktën 7.5.
- Gjuha Angleze
- Kandidatët nga vendet ku nuk flitet anglisht kërkohet të japin një provim njohur ndërkombëtar për njohuritë e tyre në anglisht, në përputhje me udhëzimet e Ministrisë së Arsimit dhe Sportit.
Niveli i gjuhës angleze i kërkuar është B1 ose më i lartë. Provimet e njohura nga MoES janë:
- TOEFL (IBT),
- TOEFL (IPT)
- Cambridge IELTS
- TOEIC
- APTIS
- GESE
Regjistrimi
Dokumentet që studentët ndërkombëtarë duhet të dorëzojnë në Kolegjin Universitar janë:
- Formulari i aplikimit (i përgatitur sipas udhëzimeve të MAS), i siguruar nga CIT.
- Kopje e dokumentit të lëshuar nga Qendra Shqiptare e Shërbimeve Arsimore që konfirmon njohjen e diplomës së shkollës së mesme, së bashku me një kopje të listës së notave. Kandidatët që ende nuk kanë përfunduar procesin e validimit/njësimit të diplomës duhet të paraqesin një verifikim të aplikimit të tyre në ESC për validimin e diplomës. Kopje e Kartës së Identitetit
- Certifikata në gjuhën angleze nëse vijnë nga një vend ku nuk flitet anglisht
- Dy foto personale
- Formulari i autorizimit bazuar në udhëzimet e MoES
Aplikimi për Vizë
- Studentët ndërkombëtarë duhet të aplikojnë për një vizë “D/ST” – (për qëllime studimi).
- Aplikimi për vizë duhet të bëhet brenda 90 ditëve nga data e parashikuar e udhëtimit. Aplikimi do të refuzohet nëse data e parashikuar e udhëtimit është më e gjatë se 90 ditë nga data e aplikimit për vizë.
- Aplikimi i tyre për vizë ekzaminohet në mesin e 15 dhe 30 ditëve.
- Procesi i aplikimit për vizë pranohet vetëm nëse është plotësuar online, dhe duhet të siguroheni që pas pagesës së tarifës së vizës të jeni jashtë territorit të Republikës së Shqipërisë.
- Faqja zyrtare për aplikimin për Vizë është: https://e-visa.al/ .
Aplikimi për Lejen e Përkohshme të Qëndrimit
Studentët ndërkombëtarë që janë të interesuar të vazhdojnë studimet në Institutin Kanadez të Teknologjisë duhet të marrin një Leje Qëndrimi të Përkohshme.
Aplikimi bëhet online përmes platformës e-Albania, në linkun vijues. https://e-albania.al/eAlbaniaServices/UseService.aspx?service_code=15308
Dokumentet e nevojshme për një vizë studenti janë:
- Fotokopja e dokumentit të udhëtimit të vlefshëm
- Foto të marra në 6 muajt e fundit (47x36mm)
- Dëshmi për akomodim të përshtatshëm në Shqipëri, certifikatë/ kontratë qiraje e apartamentit në përputhje me standardet e banesës në Shqipëri
- Dokumenti i pranimit nga institucioni mikpritës
- Dëshmi për burime financiare të mjaftueshme për jetesë gjatë qëndrimit në Shqipëri për periudhën e kërkuar
- Dëshmi e njohurisë së gjuhës për programin e studimit/ certifikatë pranimi për kursin gjuhësor përgatitor
- Dokument për pagesën e tarifave të caktuara nga institucioni mikpritës.
NJOFTIM: Dokumentat nga vendi i origjinës duhet të kenë vulën e apostilës ose të jenë legalizuar nga përfaqësuesit diplomatikë në Shqipëri, bazuar në marrëveshje.
Hapat e shkurtër:
Hapat dhe Dokumentet e Nevojshme për Studentët Ndërkombëtarë: • Vizitoni https://cit.edu.al/ • Plotësoni formularin e aplikimit • Kontaktoni Zyren e Pranimeve për të ndjekur procesin • Ngarkoni dokumentet e skanuara pas ekuivalentimit në QSSA • Aplikoni për vizë • Regjistrohuni në sekretari • Aplikoni për leje qëndrimi |
Dokumentet e falsifikuara për Regjistrim
Në rast se paraqiten dokumente të falsifikuara, studenti është subjekt ndaj masave të parashikuara nga Kodi Penal dhe ligjet dhe akteve nënligjore në fuqi.
Në rast dyshimi rreth autenticitetit të të dhënave të deklaruara, institucioni përgjegjës për ofrimin e shërbimit arsimor dhe/ose CIT, nisin procedurën e kontrollit të të dhënave, duke ia dërguar këto të dhëna organave kompetente.
Nënshkrimi i kontratës
Pas përfundimit të regjistrimit tuaj në zyrën e sekretarisë, ju duhet të nënshkruani kontratën e studimeve, e cila do të përmbajë temat e mëposhtme:
- Kuadrin ligjor
- Të drejtat dhe detyrimet e të dyja palëve
- Programin e studimit
- Tarifat e shkollimit
- Ribursimin
- Pagesat
- Metodat e pagesës
- Kohëzgjatjen e kontratës
- Përfundimin e kontratës
Statusi Zyrtar i Studentëve të CIT
Pas regjistrimit, do t’ju jepet llogaria juaj e emailit, me të cilën mund të hyni në sistemin CIT UMS.
Java e parë është programuar si një javë orientimi, gjatë së cilës studentët takohen me profesorët e tyre.
Profesorët do t’ju shpjegojnë planin e lëndëve, metodologjinë që do të përdorin gjatë vitit akademik dhe numrin total të kredive të nevojshme për të kaluar në vitin akademik të ardhshëm.
KOSTOT E JETESË NË TIRANË
Akomodimi
Kolegji Universitar “Instituti Kanadez i Teknologjisë” ndodhet në një nga zonat më të rëndësishme të Tiranës, në një distancë të shkurtër me këmbë nga Sheshi Kryesor i Qytetit dhe vende të tjera kulturore, rekreacionale dhe historike, si dhe institucioneve qeveritare. Një vendndodhje e tillë do të jetë e dobishme gjatë përgatitjes suaj për një karrierë emocionuese. Mjafton të jetoni në një shtëpi me qira gjatë studimeve në Tiranë. Nëse mendoni të merrni një ambient qëndirmi me qira pranë CIT, këtu do të gjeni një listë bazë të shpenzimeve të jetesës suaj në muaj.
- Kostoja e qirasë: 300 – 500 Euro
- Faturat për energjinë elektrike: 50-100 Euro
- Fatura e ujit: 20 – 30 Euro
- Fatura për internetin: 15 – 30 Euro
Transporti
⮚ Transporti publik: Kostoja e një bilete një drejtimshe është 40 lekë. Aboneja mujore brenda Tiranës kushton 15 Euro dhe mund ta përdorni në të gjitha linjat e transportit publik.
⮚ Biçikleta: Bashkia e Tiranës ofron mundësinë e marrjes me qira të biçikletave duke përdorur një aplikacion në celular të quajtur Mobike. Tarifa mujore është 15 Euro.
⮚ Ecja në këmbë
Aktivitetet Argëtuese
Shqipëria ofron një jetë shoqërore dinamike. Ju mund të jeni pjesë e një nga shumë aktiviteteve të organizuara gjatë stinëve të ndryshme me çmime të arsyeshme për studentët, duke filluar nga 15 Euro (udhëtime ditore) deri në 80 Euro (udhëtime 3-ditore). Shqipëria, falë motit të mrekullueshëm dhe natyrës së mahnitshme, është një vend që ofron shumë udhëtime turistike dhe historike si:
⮚ Eskursionet në mal
⮚ Rafting
⮚ Parashutim
⮚ Kanoe
⮚ Zhytje
⮚ Horse Riding (Ecje me kuaj)
⮚ Paintball
⮚ Not
Sigurisht! Nëse keni ndonjë pyetje tjetër apo keni nevojë për më shumë informacion shtesë, ju lutem ndihuni të lirë të na kontaktoni. Ne jemi këtu për t’ju ndihmuar!