EN

AL

CIT Logo white
Search
Close this search box.

EN

-

AL

FAKULTETET & DEPARTAMENTET ​

Fakultetet > Fakulteti i Ekonomisë > Departamenti i Administrimit të Biznesit & It-së > Master i Shkencave – Dixhital  Marketing

Master i Shkencave - Dixhital Marketing

Programi Master në Marketing Dixhital ofron një përzierje midis marketingut tradicional dhe marketingut dixhital me fokus në praninë dixhitale të një biznesi dhe mjetet e reja të teknologjisë që bizneset mund të përdorin për të tregtuar veten e tyre. I bazuar fort në filozofinë e Institutit Kanadez të Teknologjisë, ky program i veçantë studimi synon të specializojë studentët potencialë master përmes një metodologjie teorike dhe praktike, e cila fokusohet në zhvillimin dhe zbatimin e projektit.

 

Kurrikula përfshin një program të thelluar të studimit të marketingut, ndërsa në të njëjtën kohë ofron një gamë të gjerë lëndësh zgjedhore që lehtësojnë dhe mbështesin suksesin e studentëve në vendin e punës. Kërkesat kryesore të marketingut ofrojnë një kontekst të përgjithshëm marketingu, ndërsa ofertat zgjedhore të marketingut ofrojnë një studim më të detajuar të fushave specifike brenda disiplinës së marketingut.

 

Kurrikula kombinon elementë thelbësorë të marketingut dixhital si sjelljen e konsumatorëve në linjë, aftësitë e komunikimit, marketingun dixhital dhe në internet, strategjinë e markës dhe menaxhimin e marketingut. Këto janë përshtatur me nevojat e praktikës së marketingut, duke përfshirë udhëheqjen, të dhënat dhe menaxhimin financiar, si dhe ekonomik. dhe mjedisin ligjor.

Aftësitë e synuara

  • Demonstroni njohuri të thelluara, të specializuara dhe zotërim të teknikave të rëndësishme për studimin e mundësive dhe sfidave të marketingut dixhital.
  • Demonstroni vetëdije dhe aftësi për të menaxhuar implikimet e dilemave etike dhe punoni në mënyrë proaktive me të tjerët për të formuluar zgjidhje.
  • Të demonstrojnë një kuptim gjithëpërfshirës të teknikave/metodologjive të zbatueshme për punën e tyre (të bazuar në teori ose në kërkime).
  • Ndërmerr analiza të fushave komplekse, jo të plota ose kontradiktore të njohurive duke komunikuar rezultatin në mënyrë efektive.
  • Sintetizoni informacionin në një mënyrë që mund të jetë inovative, duke shfrytëzuar njohuritë ose proceset e para të disiplinës/praktikës së tyre.
  • Vepron në kontekste komplekse dhe të paparashikueshme, ndoshta të specializuara, dhe ka një pasqyrë të çështjeve që rregullojnë praktikën e mirë.
  • Ushtroni iniciativën dhe përgjegjësinë personale në praktikën profesionale.
  • Demonstroni ekspertizë në aftësitë e marketingut dixhital, performoni pa probleme me saktësi dhe efektivitet; mund të përshtatë aftësitë dhe të hartojë ose zhvillojë aftësi ose procedura të reja për situata të reja.
  • Punoni në mënyrë efektive me një grup si udhëheqës ose anëtar.
  • Jini të pavarur dhe një nxënës vetëkritik, duke udhëhequr mësimin e të tjerëve.
  • Angazhohuni me besim në komunikimin akademik dhe profesional me të tjerët, duke raportuar për veprimet në mënyrë të qartë, autonome dhe me kompetencë

Plani Mësimor

Course name
Duration
Credits
ECTS
Internship
15 weeks
6
12
Thesis
9
18

Mundësi për karrierë

  • Menaxher i tregtisë elektronike
  • Specialist dizajner marketingu
  • Zhvilluesi i Sistemit të Mbështetjes së Vendimeve të Marketingut
  • Analist marketingu
  • Specialist i marketingut dixhital
  • Menaxher i komunitetit në internet
  • Drejtues i mediave sociale
  • Specialist i marketingut në internet
  • Specialist i marketingut të përmbajtjes
  • Menaxher i mediave dhe mediave dixhitale
  • Specialist i vizualizimit të të dhënave
  • Zhvillues/tregtar i mediave sociale
  • Specialist/zhvillues i komunikimit të integruar të marketingut
  • Specialist i menaxhimit të marketingut

Tarifat e studimit

3000 EURO

Kërkesat e pranimit

Diploma Bachelor

Afati i Aplikimit:

Days
Hours
Minutes
Seconds
Applications have been closed!